Kedves Vásárlónk!

Munkatársainkkal arra törekszünk, hogy munkánk és termékeink ellen soha nem merüljön fel semmi kifogás. Ha mégis előfordul valami hiba, igyekszünk gyorsan és megnyugtatóan rendezni. Kérünk, panaszoddal elsősorban hozzánk fordulj, hiszen mindkettőnk érdeke ezt kívánja!

A vásárló a kifogásával, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat: Járási Hivatal, Hatósági osztály.

A hozzád legközelebbi járási hivatalt megtalálod ezen a weboldalon: http://jarasinfo.gov.hu

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület elérhetősége

Budapest, I. kerület Krisztina körút 99.

Telefon 488-2131

Online vitarendezésre vonatkozó információk az ODR (Online Dispute Resolution Regulation) 14. cikkelyének 1. paragrafusa szerint:

Az Európai Bizottság lehetőséget biztosít a vásárlók számára, hogy az online vitarendezést egyik platformjukon rendezzék, az ODR (Online Dispute Resolution Regulation) 14. cikkelyének 1. paragrafusa szerint. A platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr) olyan oldalként szolgál, ahol az ügyfelek peren kívül megegyezésre juthatnak az online vásárlásokkal és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatban felmerülő vitás kérdésekben.