Termékek listája márka szerint Fjällräven

A svéd Fjällräven cég felső kategóriás szabadtéri felszereléseiről híres. Rendkívül megbízható, tartós, környezetbarát hátizsákok, sátrak, hálózsákok, nadrágok és kabátok szerepelnek a termékek között.
A svédországi Örnsköldsvik kisvárosában, ahol a hegyek és erdők találkoznak a tengerrel, található a Fjällräven cég, mely a kültéri ruházati felszerelésekre szakosodott. Fő alapelvük az egyszerűség és a gyakorlatiasság mellett a természeti környezet iránti legnagyobb tisztelet. Funkcionális, tartós és időtlen kültéri felszerelések fejlesztése Felelősségvállalás a természetért, az állatokért és az emberekért Inspiráció a kültéri sportok iránt A Fjäjlräven küldetése Alapvető céljuk és hajtóerejük az, hogy arra ösztönözzék az embereket, hogy mind több időt töltsenek a természetben. Azt szeretnék elérni, hogy biztonságban érezzék magukat az emberek a szabadban. Rövidtávú célok nincsenek, nem ülnek fel a trendeknek. A hangsúly a kiváló minőségű, tartós termékek kifejlesztése, melyek akár több generációt is kiszolgálnak. Fontosnak tartják az újrahasznosítást, a PFC-mentes impregnálást (A polifluoroalkilok vagy perfluor-karbonok (PFC) üvegházhatású gázok, melyek a globális felmelegedést gyorsítják). Cégtörténet Åke Nordin a svédországi Örnsköldsvikben született 1936-ban. A dombok, az erdők mélye, a védett partvonalak volt a játszótere. A kalandozásai közben merült fel benne, hogy készít magának egy hátizsákot. Anyja varrógépén, s apja szerszámaival fogott hozzá egy fakeretes hátizsák elkészítéséhez. 1960-ban ugyanabban a pincében alapította meg a Fjällräven céget, s elindított az első, eladásra kínált terméket. Ez is egy hátizsák volt, alumínium kerettel. A 60-as évektől a termékcsalád jelentősen bővült. A hátizsákok mellett sátrak, hálózsákok, kabátok és nadrágok kerültek a palettára. A 70-es években már szinte minden svéd Fjällräven termékeket választott szabadtéri programjához. A 80-as és 90-es évek a földrajzi terjeszkedésről szóltak. Kezdetben a skandináv országokat hódította meg, majd Európán kívülre is eljutott. A terjeszkedéssel csak erősödött a fenntarthatóságra és környezetvédelemre való törekvés. A 2017-es év a nosztalgia jegyében telt. Visszatértek oda, ahol Åke először ihletet merített, a svéd hegyek közé, s létrehozták a hegymászó termékcsoportot. 2018-ban piacra került a Grönland dzseki. Végül idézzük fel újra Fjällräven hitvallását: Ez a mi múltunk, jelenünk és jövőnk. Mindig örökké.

7 termék található.

1-7 / 7 elem mutatása

Kövess minket Facebook-on